Customer feedback from Poland
  • avatar

    Bogdan, 50 y.o.
    Sweden, Blekinge

    23.02.14
    spasiba- Wy mnie bardzo pomogli , ja poznalem swoja wielka milosc.
  • Married
    avatar

    Krzysztof, 35 y.o.
    Netherlands, Zwolle

    19.01.14
    Witam wszystkich , po jakis dwuch latach powrocilem na ta strone zeby przeczytac wiadomosc od obecnej żony .Wiadomości nie przeczytalem, bo nawet zapomiałem ze trzeba płacic , ale wrociły wspomnienia jak sie tu poznalismy .Teraz jestesmy szczeliwa rodzinka z dwujka dzieci .Moze nie do konca razem gdyz za miesiac bedziemy sie przeprowadzac do niemiec do nowego mieszkania ,ale szczesliwi . Nie wiem czym niebu sie przychililem ,ze zeslalo tyle szczescia ,moze dobrymi szczerymi intencjami, gdyz zalozylem zeby wydostac z wschodniego syfu jakos mloda mame samotnie wychowojaca dziecko i tak tez sie stało . Bardzo kocham piekna żone, ktora jest lekarzem i jej urocza coreczke ,a pol roku temu urodzil sie nam syn .Strone zaczołem odwiedzac z nudów ,pracujac za granica dla zabicia czasu , podchodzac sceptycznie a jednak magia sie stała .Nigdy nie miałem problemow w relacjach z kobietami wrecz przeciwnie , wiec znajac moralnosc polskich kobiet zdecydowałem sie wschód żeby miec pewność ze moje dzieci beda miec obojga rodzicow zawsze w domu.I wierzcie mi wiem z swojego przypadku ze wartoscia , moralnoscia i postrzeganiem rodziny moja wybranka bije na głowe i szyje wszystkie znane mi wczesniej dziewczyny.
    Polecam wszystkim prawdziwym mężczyzną ta strone i życzę znalezienia miłości .
  • avatar

    Tomasz, 35 y.o.
    Poland, Warszawa

    14.12.13
    serdecznie dziękuję było i bardzo miło być członkiem tego portalu . pozdrawiam operatora
  • avatar

    Łukasz, 28 y.o.
    United Kingdom, Exeter

    14.12.13
    Piszę ten komentarz, żeby podzielić się swoimi doświadczeniami odnośnie tej strony. Przede wszystkim chciałem napisać, że serwis jest skuteczny i wiarygodny, nie żaden scam. Dziewczyny są prawdziwe i w większości szukają dokładnie tego o czym piszą. Osobiście początkowo byłem dość sceptycznie nastawiony do tego portalu. Myślałem, że to kolejna nieuczciwa firma, która chce naciągnać naiwniaków na kasę. Po zarejestrowaniu się, uzupełnieniu profilu zacząłem otrzymywać wiadomości od wielu zainteresowanych dziewczyn. Wykupiłem konto premium aby móc czytać maile i na nie odpisywać. Po kilku tygodniach poszukiwań napisała do mnie Sveta. Już od pierwszego listu bardzo mi się spodobała. Zaczęliśmy wymieniać regularnie wiadomości, rotem rozmawiać przez Skypa. Po około 5 miesiącach spotkaliśmy się. Spędziliśmy razem wspaniałe dwa tygodnie na Ukrainie, aczkolwiek moja wybranka mieszka w Rosji. Za 3 tygodnie lecę do niej znowu, aby poznać jej rodzinę. Tym razem zamierzam się jej oświadczyć. Jestem naprawdę szczęśliwy i trochę żałuję, że nie dowiedziałem się o tym serwisie wcześniej. Niech moja historia będzie dla wszystkim wciąż poszukujących, nie wierzących, że w internecie można spotkać swoją miłosć dowodem, że to jednak jest możliwe. Życzę wam powodzenia!
    couple_photo
  • Engaged
    avatar

    Bogdan, 50 y.o.
    Sweden, Kristiastads

    avatar

    Yuliya, 37 y.o.
    Ukraine, Kiev

    15.11.13
    Dziekuje Wam za to ze jestescie , tak po prostu jestescie.
    Dziekuje , ze moglem ze posrednictwem Waszej strony odnalezc moja milosc , spotkalem wspaniala kobiete o jakiej marzylem.
    To prawda , ze szczesciu trzeba pomagac , nalezy umiejetnie szczescia szukac. W moim przypadku Wasza strona byla niezastapiona. Stronie Waszej zecze sukcesow , a wszystkim na tej stronie powodzenia.
    Serdeczne dzieki- Bogdan
  • avatar

    Dani, 39 y.o.
    United Kingdom, Cambridge

    11.10.13
    super...:)
  • avatar

    Henryk, 51 y.o.
    Poland, Poznan

    28.09.13
    Nie poznałem jeszcze tej jedynej,ale bardzo mi się ten portal podoba. Polecam wszystkim.:)
  • avatar

    Eegno, 31 y.o.
    Czech Republic, Brno

    01.09.13
    Met My Princess :)
  • avatar

    Marek, 41 y.o.
    Poland, Warszawa

    26.08.13
    znalazłem dziewczynę z rosji
  • avatar

    Tadeusz, 42 y.o.
    Poland, Gdansk

    06.08.13
    Wszystkim polecam w/w stronę. Ja odnalazłem swoją połówkę...swoje szczęście. Dzięki tej stronce poznałem swojego kochanego Aniołka. Wam też polecam. Pozdrawiam.
  • avatar

    Krzysztof, 42 y.o.
    Denmark, Kobenhavn

    23.07.13
    znalazłem Tą której szukałem
  • avatar

    Witold, 48 y.o.
    Poland, Warszawa

    30.04.13
    znalazlem wspaniała osobe
  • Engaged
    avatar

    ------, 21 y.o.
    Poland,Other

    09.02.13
    Znalazłem tu wspaniałą i wyjątkową dziewczynę :) Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! :)
  • avatar

    Włodzimierz, 64 y.o.
    Poland,Czestochowa

    31.01.13
    Ale szukam to jest super portal jest bardzo duży wybór pań będę szukał dalej a może trafię w dziesiątkę na resztę życia.
  • avatar

    Wojtek, 37 y.o.
    Poland,Zamosc

    01.01.13
    znalazłem ten portal przez przypadek i jestem .zachwycony.myśle że kogoś znajde lub ktoś mnie .rewelacyjny portal
  • avatar

    Artur, 39 y.o.
    Germany,Hanover

    avatar

    Artur, 39 y.o.
    Germany,Hanover

    23.12.12
    Znalazłem wkońcu swoją super wymarzoną kobietę,bardzo polecam te strone.
  • avatar

    Tadeusz, 43 y.o.
    Poland,Gdansk

    23.12.12
    Zarejestrowałem się na tę stronę około 3 miesięcy temu. Na początku podchodziłem do tej strony z przymrużeniem oka. Na początku miałem zwykły status i nie miałem zamiaru bynajmniej od razu wykupować złoty czy srebrny status. Lecz kiedy kilkanaście dni temu, znalazłem swojego Anioła, dziewczynę na którą tylko raz spojrzałem i zakochałem się, bez zastanowienia wykupiłem ZŁOTO, żeby złapać kontakt z moim pięknym Aniołkiem. Najpierw myślałem, że to zauroczenie ale teraz już wiem, że to jest miłość w którą nigdy nie wierzyłem czyli miłość od pierwszego wejrzenia. Szukajcie a znajdziecie. Proście a będzie Wam dane. A przede wszystkim musicie mieć marzenie, cel i do tego celu dążyć. Pozdrawiam i polecam tę stronkę.
  • avatar

    Przemysław, 43 y.o.
    Poland,Wroclaw

    03.12.12
    fajna realna strona - warto
  • avatar

    Jarek, 45 y.o.
    Ireland,Donegal

    06.11.12
    Dziekuje znalazlem fajna dziewczyne rosjanke uczciwa dzieki waszemu portalowi.
  • avatar

    Margarita, 25 y.o.
    Poland,Poznan

    avatar

    Emanuele Marco, 29 y.o.
    Italy,Messina

    06.11.12
    Мы нашли друг друга именно на Вашем сайте. Никогда не верила, что можно найти любимого человека на сайте знакомств: разный менталитет, язык...но волею судьбы)). Спасибо.
page 7 from 9
Leave your feedback